MEDLEMSRESA TILL TIERP ARENA

Mindre än tre veckor kvar till EM i Dragracing på Tierp Arena och det betyder hög tid att anmäla sig om man dels vill ha plats på bussen, men också hjälpa oss planera och säkerställa att resan blir av.

Förra året fick vi tyvärr inte iväg någon buss då det var ganska kort varsel från vår sida. Till i år har vi planerat längre och därmed också kunnat förbereda så att resan ska bli så bra som möjligt för alla.

Detta gör vi som ett led i att försöka ge tillbaka till våra medlemmar och för att skapa ett mervärde i medlemskapet i Klubben.
Det går självklart bra att bli medlem för att åka med på resan.

Här i bilden finns all info som vi tror att ni behöver.

Är du inte medlem men vill åka med ändå?
Då kan det kanske vara läge att överväga att bli medlem trots allt!?
Vill du ändå inte bli medlem? Ja, då har vi kanske en plats och ett pris för dig också. Se de sista raderna här i inlägget här nedan hur du går tillväga i sådana fall.
Om ni ändå har frågor eller om det är några oklarheter så tas dessa enklast via Messenger eller mejl.